Arkadaşlar benim 11aylik bebeğim var bugün rutin 9.12ay istenen kan tahlili verdik ve 3tup kan alındı biri demir tahlili biri tan kan sayımı biride B12 mis doğru mu bunları mı istenir. Ben çok korkuyorum ilk defa kan verdik yarın çıkacak sonuç kötü birşey çıkıyor mu bu tahlillerde Allah korusun