Esselim Bebeğim 2,5 aylık elini sürekli ağzına götürüp ısırıyor emiyor. Çok az da salya akıtmaya başladı . Diş mi çıkaracak ? Daha doktorada götürmedim . Süreç nasıl işliyor bilenleriniz yazabilir mi ?? 🥴😀
UcuBulunamayanBant Esselim henüz çıkarmaz bizimde o ayda başladı şuan 6ay 5gunluk hala aynı şekilde ama gelen giden yok doktorumuz 2aylikken damaklari kaşınmaya başlar demişti.
_elmaliturtam Esselim şuan ellerini kesfettigi için yapıyor . Benim kızımda o civarlarda başlamıştı . Tabi erken de cikarabilir ama en erken 4.ayda . 5bucuk aylıktı kızım ilk dışı çıktığında
nefesinannesi33 Esselim hayır canım bebeğin 2. Ayından sonra ağzı diş çıkarmaya hazırlık yaptığı için salyaları akıyor benim kızım da öyle elini ağzına götürmeye gelince bebekler ilk ellerini keşfetmeye başlıyor böylelikle sürekli elini ağzına götürüyor çok normal yani
Argar Benim oğlumda öyle çok salyasi akıyor onluk takmaya başladım mecbur sırılsıklam oluyor onu. Haftaya kontrolumuz var sorcam doktora. Normalmiş öyle okumuştum kesfediyorlarmis
Esselim Teşekkür ediyorum hepinize 😘 Parmağımı ağzına aldığında sertçe ısırıyor kaşınıyor mu ki damakları ??