e1if benım kızım kendı kendıne uyuyordu ama su 2-3 gundur sallattırıy kendını salladıgımdada dırenmıyor 5 dakıkada uyuyor mubarek evlat uyusaydın ya kendın napcam blmıyorum dedteklı uyuyunca cabucak kalkıyo kendımuyudugnda dokunmazsam 3 saat uyurdu nasıl tekrardan kendı kendıne uyucak blmıyorum. Sallarken aglıyordu o sekılde bırakmıştık cabuk adapte olmuştuk. Suan atak haftasındayız acaba su atak gectıkten sonra normale doner kendı uyumak ıstermı ki 5 ay 19 günlük kızım