Sevda6767 yaa maşallah benmkler mama baba okdar oda çok bilinçli değil zamanı var demek☺️ gece beslenmeyi ben 9 ayda kestim🤭 çok şükür br gece uyanmadim uyuya kaldım onlarda uyanmadı bende öyle kestim akşam 6 da yemek ygiyorz 7 buçukta süt içip yatiyorz acikmiyorlar valla kalkmıyorlar sabah kalknca süt veriyorm 9 da kahvaltı kilomz da iyi şükür 12 kilolar