Benim kızım 13 aylık. Önceden o da aynı sekildeydi.
Ben mama sandalyesine oturtuyorum dikkatini cekecek oyuncaklar koyuyorum o onları incelerken ben yedirmeye başlıyorum. Oyuncaktan sıkılınca eline sevdigi bir yiyecek veriyorum mesela kuru kayısı ya da hurma. Onu yemeye ugrasırken arada bir kac kasık daha yediriyorum. Kendi çatalıyla kendisi yemeyi de seviyor. Biraz yiyor biraz dagıtıp döküyor. Eline veriyorum sıkıp atıyor. Ama yedirmek istedigimi yedirmeden onu sandalyeden kaldırmıyorum. Oyunla dikkatini dağıtarak istedigini yapmasına izin vererek yedirmeye çalısıyorum.