Merhabalar benim bebeğimde sarılık 3,5 ay kadar sürdü bizde rh uyuşmazlığı vardı ama bir çok arkadaşımda rh uyuşmazlığı olmasına rağmen sarılık olmamıştı. Bende süt mama verdim yani hiç aç kalmadı beslenmeyle alakalı olduğunu zannetmiyorum. Bu arada 5 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 6 aylık ve 8 aylıkken tekrarladı her seferinde doktorlar dışkı değdiği için olduğunu söylediler ama öyle değilmiş idrar kesesinden böbreğine geri kaçırma varmış bu yüzden vur ameliyatı olduk. Bu süreçte araştırma yaptığımda işte forum siteleri vs okuduğumda sarılığı geçmeyenbebeklerde idrar kaçırma olabilirmiş dendi benim başıma geldiği için uzun uzun anlatmaya çalıştım bence bir böbreklerine baktırın belki onun işareti olabilir. Sizi korkutmak istemem sadece üçüncü kez enfeksiyon geçirmek yerine ilk başta bakılsaydı böyle olmazdı siz iyice böbreklere baktırın ( bu arada enfeksiyon geçirdiğinde böbreklerine baktırmıştım siz baktırırsanız: Hocam vur olabilir mi diye bir sorun o zaman daha dikkatli inceleyebilir)