Busraalya58 Anneler bebeğim 55 günlük emdikten sonra fışkırarak çok fazla kusuyor bu durumu yaşayan var mı? Bebeğim kilo almıyor diye endişeleniyorum. Tecrübelerinize ihtiyacım var.
Beyzasmom Busraalya58 reflu başlangıcı olabilir veya içtiği fazla geliyordur doktorunuza sormakta fayda var
Seher1111 Busraalya58 benim bebeğinde iki aylik doğduğundan beri kusuyo bazen fışkırarak bazen az . Kilo alımında bu sorun yok doktora da söylediğimde bi problem olmadığını söyledi 🙀
minikobebegim00 Busraalya58 içtiği fazla geliyordur bnmde öyle biberonu dayıyorum mesela bide içtikten sonra getirttir
QueenMommm Busraalya58 aynı durumdaydım 5 aylık oldu 2 aydır düzeldi kilo alımı iyi dedi doktor sorun etmedi normal dedi
Merve_boylu Busraalya58 benim bebeğimde 2 aylık doğduğundan beri fışkırarak kusuyordu arada tıkanıyor nefes alamıyordu. Doktor reflü dedi gaviscon ilaç kullanıyoruz azalma oldu çok şükür
busraaldemir1485 Busraalya58 benim bebeğim de öyleydi 6 ayına kadar küstü ki öyle bir kusma yoktur hiç korkma sütü fazla emiyor kusuyordur gayet de kilo aldı benim bebiş 6 aylık 8kusur kiloydu
Busraalya58 busraaldemir1485 inş benimki de öyle olur netten okudum bazı sağlık problemlerinin habercisi diyordu
Biri1 Busraalya58 bi defa yada 2 defa olduysa problem değil demişti doktorum ama devam ederse görmek istemişti
Dilanzh Busraalya58 çökelek gıbı kusması iyi canım fıskırtması belkı refluden dolayı olabılır ama benım bebegım de aşşırı kusuyor 5 bucuk aylık hala kusuyor ama bı sıkıntımz yok cok sukur dıkkat et yeter kılo alımına