Mihri-balim benim kızım pramatüre wee aldım büyük oldu tutmadı Frig aldım tutmadı pramatüre emzik deneyim dedim tutmadı olmayınca olmuyor o yüzden ilk wee alın deneyin çünkü tutmazsa insan verdiği paraya da acıyor şimdi Chicco 0-2 ay sipariş verdim almazsa daha ugrasmaycam ama onlara verdiğim paralarla başka bişey yapardım çocuğunuz sakinse ben olsam vermem benimki biraz huylu nuk da iyi diyorlar ama görüntü olarak bibs ve Frig çok yakışıyor bebeklere