Bebeğiniz çok küçük olduğu için tutmamanizi tavsiye ederim zaten farz da değil emziren annelere , sütünüz çekilebilir sizin iyi beslenmeniz lazım kalitesi düşüyor evet bir çok yerde okuduk eltimle bizde emziriyoruz şuan ,ama benim oğlum 7 aylık olduğu için ek gıda dönemine girdik ben tutacağım 3 öğün yiyor çünkü, siz tutmayın bebeğiniz daha çok küçük çünkü