Bildiğim kadariyla çekmezler canım çünkü azda olsa anestezi alıyorsun ve bu bebeğe zararlı. Mecburen bekleyeceksin. Benim 20 lik dişim çıkıyordu hamileyken ağrısını çektim çok. Doğurdum hâlâ daha duruyor çekilmedi. Üstelik gömülü diş. Yarısı dışarıda gözüküyor ama ağrısı geçti şuan