Kızım biz ne yersek onu yiyor tabi iştahı olduğu zaman.Onun dışında ek olarak hipp combiotic mama içiyor günde 3 kez her seferinde 180 cc.Ancak istiyorum ki artık mamayı bıraksın.Geçen gün süt kuzusundan içirdim biraz kana kana içti,fazla vermedim.Mama yerine günlük süte geçsem sizce nasıl olur ? Doktora da soracağım tabi.