Kızlar oğlum yenidoğan yoğun bakımda yattı ordayken ilgilenen doktoru şuan her ay kontrolünü yapan doktorumuz böyle devam ediyoruz şimdi ona bu ay ki kontrolde götürmek üzere ufak bi hediye yaptırdım ama güzel bi not yazmak istiyorum aklıma bişey gelmiyor yardımcı oluverin bi bana :))