Bersahefem Merhabalar, Bebeğinde B12 düşüklüğü olan var mı? Bunun için doktora götürdünüz mü doktor ne dedi nasıl bir tedavi uyguluyor bilgi verir misiniz?
Gul61_ Bersahefem benimde oğlum 6 aylık B12 düşük çıktı doktor 5 haftalık iğne verdi ağızdan verilen. 5. Haftanın sonunda tekrar kontrole gideceğiz
Userqq Bersahefem ocean dil altı sprey b1w canım 1000lik al çocuğa çok aşırı düşükse 1 hafta hergun sonra gün aşırı ver kendinde kullan dilin altına sıkılıyor damardan direk emiliyor. Çok faydası olan bir vitamin kendinde kullan lutfen
Bersahefem MelinayAsel29 değeri kaçtı ne kadar düşüktü.Ablamın bebeğinin 200 ile 700 referans değerleri arasında 245 çıktı.yani 200 ün altında değil ama yine de düşük en az 400 felan olması lazım galiba.iştahsızlık dediniz bebek yemek istemiyor mu kilo mu aldırmıyor
Bersahefem Gul61_ b12 düşük çıkınca bebek iştahsız ve kilo almıyor mu doktor öyle bişey dedi mi bebeğinizin kilosu ve iştahı iyi mi peki
MelinayAsel29 Bersahefem istahsizdi yemege karsisi istegi yoktu yemeyen cocuk nasil kilo alsin zaten bakim degeri kacmis yazsrim
Gul61_ Bersahefem öyle bişey söylemedi gayet iyi çok şükür. Kilosu da gayet iyi. Bizde iştahsızlık değilde boynu düşüyordu ama ilacı iki kere kullandı düzeldi resmen . Bitince tekrar test yapacaklar bakalım inşallah düzelmiştir 🙏
Samsai Gul61_ kaç aylıkken dğşğyordu aynı sorunu yaşıyorum. Doktordan rica edeceğim b12 değerine bakması için
Bersahefem Userqq ablamın çocugu için açtım canım postu doktora götürcekler sonuçları göstermeye bu dediğiniz vitamin ilaç mı nasıl
Userqq MelinayAsel29 inanılmaz düşük aftta çıkar ağzında muhakkak yazdığımı sizde alın kendiniz de kullanın
Alideniz19 Bersahefem benim bebeğinde düşük 147 bende yeni ocean B12 vitamini başladim inşallah düzelirlse