Gunesay Merhaba anneler, bugün deri altı implant taktırdım. İmplant kullanan anneler cevaplarsa sevinirim herhangi bir yan etkiye maruz kaldınız mı?
Gunesay Eylusunannesiii iki çocuktan sonra en etkili korunma yöntemi bu denince ben de gidip taktırdım ama tereddütteyim şu an 🙈
Gunesay Eylusunannesiii implanta 923 tl verdim. Doktora 2000 tl ödedim. Doğumhanede lokal anestezi ile takıldı. 3 dakika sürmemiştir. Dikiş vs yok. İmplant içinden bir cihaz çıkıyor. Doktor direkt o cihazla implantı yerleştirdi. Doktor avantajlarını söyledi dezavantajlarını da ama internette adet düzensizliği sivilcelenme ve kilo alımı var. Bunlardan hiç bahsetmeyince tereddüte düştüm 🙈
Eylusunannesiii Gunesay ben taktilarin memnun kaldığını duydum insallah yan etkilerini yaşamazsınız 🌸
Dilaylaa Bende ilk üç ay diyeyim regl düzensizliği oldu oda öyle aşırı bir kanama felan olmadı yani düzensizlik sadece. Bünyem de hassas ama başka sorun yaşamadım. Umarım sizde yaşamazsınız
Gunesay Dilaylaa bunun haricinde başka korunma yöntemi tercih ettiniz mi? Bir de implant kutusunun üzerinde 3 yıl yazıyor ama doktorum 5 yıl korur dedi. Size de öyle bir şey söylendi mi?
Dilaylaa Gunesay hayır bana üzerine basa basa üç yıl dedi doktorum üç yıl sonunda istersen diğer kola takılır dedi. Başka yöntem kullanmıyoruz.
Gunesay Dilaylaa üç yıl kutunun üstünde yazıyor aslında doktor nereye göre 5 yıl dedi anlamadım ben de. Sağolun cevaplarınız için 🌸
Gunesay Kusannesi belli olmuyor sadece elinizde yoklayınca anlıyorsunuz. Takması da çok kolay. 2-3 dakika sürüyor.