elalin ben de adanalıyım ama Nisan sonuna kadar yazlık giydirmem. İlk yazımız olabilir ama kendi adıma mayıs ayında çıkarıyorum yazlıkları da. Ben bebeğime büyük bir ihtimalle zıbın, uzun kollu zıbın ve body giydiririm. Ya da uzun kollu zıbın giydirmem yelek giydiririm. Ama mutlaka mayısa kadar kışlık giyinmeye devam ederim.