Merhaba hanımlar telefonumu değiştirecegim şuan iphone7 plus kullanıyorum değiştirecegim artık 3 senedir falan kullanıyorum tekrar Apple almak istemiyorum aslında burada bütğn telefon postlarını okudum xiaomi öneriliyor ama eşim xiaomi nin antalyada bayisi yok bozulsa kırılsa istanbula göndermek zorundayız diyor illa Samsun al diyor kendisi samsung a50 kullanıyor banada a52 al diyor ama ben istemiyorum cnkü gecen gün samsungun bi paylaşımını gördüm telefonları bilerek bozduklsrı için özür mesajı yayınlamışlar oyuzden istemiyorum açıkcası. Amaaannn ne uzattım be ! Gercekten sadece istanbulda mı bayısı türkiye garantili değil de istanbul garantilimi bu telefon anlayan var mı acaba