Melek57 Merhaba arkadaşlar 2 gundur vajinamda acayip bi kaşıntı var artik kasimaktn acıyo artik mantar olabilirmi bide en iyi kaşıntı yada mantar ilacı bildiğinz varmi yada aradmnizda kullanan varmi lütfen yazarmısiniz
scooby-doo Melek57 ah canım ne çektim ben ondan bende travazol aldım banamısın demedi.doktora gittim heryeri mantar kaplamış çok fenaydı fitil ve antibiyotik verdi öyle geçti.ilerlemeden git bi jinekoloğa ilerlerse rahime kadar gidiyormuş.
Melek57 scooby-doo ben ilk defa böyle biseyle karşılaşıyorum ya 2 gundur mahfoldm ilac pek etki etmiyo baska ilac kullanayim dedm eger gecmezse doktora gideym dedim de doktora gitmeyede çekiniyorum ya