Nazoo_00 Merhaba anneler bu tabagi kullanan var mı, blw yaptırmak istiyorum, vakumlu olsun istiyorum. Ama silikonlar koku yapıyormuş, kullanan var mı, ya da başka bir şey önerecek olan
BuzluKahve Nazoo_00 essbaby aldım. Karbonatlı suda bekletiyorum haftada bir kez. Koku, renk bozulması falan olmadı. 1 senedir her gün kullanıyor oğlum.