Efsn Bence çok yanlış ve tehlikeli bir yaklaşım. Ben yaptırdım oğluma, hiçbir yan etki görmedik. Olabilecek yan etkiler gaz, huzursuzluk ve iştahsızlıktı zaten, onlar da olmadı. Canlı bir aşı değil, o sebepten ateş yapmıyor. Yarın bir gün rota teşhisiyle hastanede yatmak zorunda kalırsanız pişman olursunuz.