Nazlican merhabalar. Çocuk genel cerrahına gittm 2 yaşında keseriz dedi. Kbb doktoruna gittim keselim ama bebek küçük daha gelişir memeyi kavrar dediler. Sonrada idrar yolı enfeksiyonu çıkınca askıda kaldı bu konu. En az bi 2 aylık olmasını bekliyoruz. Çocuk doktoruna gittm 2 tane. Biri engel değil dedi. Biri engel hani kestir dedi. Karmakarışıl inanın