Arkadaşlar kızımı 8 aylık ama Ferro sanol b şurubu veriyordum kızıma ama bu ara hastalandı antibiyotik kullandı onunla beraber mi kullandım ondan mı bilmiyorum ama yeni patlamış dişi siyahlık gördüm yani olan Didim’de birşey yok ama yukarıda patlamış dişi siyahlık var acaba ilacı kesince geçermi çıktıkça düzelir mi bide leke yapmayan Demir ilacı ne kullandınız