Minikoglummm 17 aylık oğlum gündüz 2 uyku yapıyor 1 er saat 2 saat toplam birinci sorum bu fazla mı? Birde en büyük derdim hala piş pis sesi ile uyuyoruz ben altta oturuyorum bir ses gelsin hemen uyanıyor buna nasıl alisir ne yapabilirim
papatya011 Minikoglummm 17 aylıkken ben haftsonu tek uyku yaptırırken bakıcı 2 uyku yaptırıyordu bir aydır idari izindeyim tek uyku yaptırıyorum 2 3 saate yakın uyuyor hem onun için derin uyku oluyor hemde bana vakit kalıyor o saatlerde
Sumeyyebaglan Benim oğlumda 2 uyku yapıyo. Gece uykularınız nasıl? Piş piş sesinede gelince bence bırakmanız lazım artık
Minikoglummm Sumeyyebaglan gece uyanıyor eger dis dönemi değilse 2 kere en fazla 3 kere emiyoruz hala memeden diye düşünüyorum, ama dis se 10 kere kalkıyor . Nasıl bırakmalıyız pis pis sesini . Salonda uyutuyirum çünkü diğer odalar soğuk.
Minikoglummm Dilaylaa biranda mi kesmeliyim .salonda uyuyoruz gündüz de gece de diger odalar çok soğuk tek ısıtıcı salonda var
Dilaylaa Minikoglummm yani kesin bencede sese alışıyorlar kızım da küçükken her sese uyanırdı ama alıştı.