Cangul Zeyneb12 pompayla uyarı ver boş olmasa bende sezeryan oldum xorunlu bebegim hemen yogun bakıma alındı hemşireler odama pompa getirdi boşta olsa sagacaksın sütün insin dedi saga saga indi bennimki
BuseBlt Zeyneb12 benimde az az geliyordu üçüncü gün arttı ama o gün de bebeğimi yoğun bakıma aldılar. Duş alın, bol bol su, komposto, rezene için
48316ELIZAN Zeyneb12 4.gun geldi sutum kuveze 5.gun alindi bebegim alinmadan once tek ggsumden 100 cc sut cikiyordu stres vs derken suan 40 45 falan zorla cikar stres yapmayin bol bol sagin bide dus alin sabah aksam sicak suyu goguslerinize tutup koltuk altindan masaj yapin .
GzmmK Cangul ayy bizimki de aynı direk yoğun bakıma alındı ilk emziremeidm ama pompa ile hemşire sağdı az az da olsa geldi ilk sütü aldı
GzmmK Cangul pardon sizin ki niçin yoğun bakıma alındı. Ben çok zor günler geçirdim bir sürü laf vs cahilce merak ettim sizi
sedaozan Zeyneb12 ertesi gün hemen duşa girebilirsin dedi benim doktorum ılık duş alın duşta masaj yapın uyarın göğüslerinizi