AslanannesiAyse bir de diyor ki benim anneliğime kimse laf etmesin, ben gaddar birisi değilim. Ağzına iki tane patlatasım geldi, yüzsüz arsız.
Parka bırakmış, ordan bir adam cocugu görüp karakola götürmüş. Daha sonra kadın o adamla evlenmiş. Yani o adam da insan olsa der ben çocuğna sahip çıkayım yazık günah. Bir de o adamdan ya iki tane çocuk yapmış. Ulan kanı bozuk ya. Nasıl annesin sen keşke allah sana hiç çocuk vermeseydi.
Diyeceklerim bu kadar ,çok sinirliyim.