Rabia51 Kızlar 1.5 aylık bebeğim var sütüm iyi olduğu halde oğlum doymuyor gibi ve memede ağlıyor, tutma yontemimin yanlış olduğunu düşünüyorum yardımcı olur musunuz?
Rabia51 Kumruu Gazini çıkardığı zaman da aynı şeyi yapıyor ben mi yanlış tutuyorum aceba diye düşünüyorum memeyi biraz mince boynu falan ağrıyıp onun için mi bırakıyor ki
Kumruu Rabia51 aslında YouTube dan doğru pozisyonları izleyebilirsin ama bunun çok sebebi olabilir kilosu normalse bez sayısı yeterliyse doyuyordur
cinarannesii bisenakillisinzaten bebeğim çok kısa emiyor. Ve güçlü ememiyor ucunu kavrayamıyor. Bu yüzden sürekli gazı oluyor. En son bugün araştırmam sonucu dudak bağını fark ettk
Rabia51 bisenakillisinzaten Göğsümün ucu çatlayıp açıldığı için çok aciyor o acıdan dolayı tam rahat olamiyorum haliyle