Catlakbiranne ben prima premium care külot bez kullanıyordum, goon premium soft külot beze geçtim çok memnundum. Ama biraz fazla sisiyordu. E bebekte geçen gün bulamadım baby me külot bez aldım. Çok beğendim. Sizdirmiyor, çok kuru tutuyor bezi çıkarıyorum kupkuru sanki hiç çiş yapmamış gibi elleyince yeni bez gibi duruyor. Sismiyor da çok ince. Primadan bile daha az şişiyor. Beğendim açıkçası bununla devam edeceğim. Pişik 3üde yapmadı bizde. Diğer bezler yapıyordu sleepy falan. Cildi çok hassas