Merhaba emziren anneler bebeğim 9 aylık emziriyorum hatırladığım kadarıyla mememi dişlemişti o zamandan beri sol meme aşırı ağrıyor mastit olmuş gibi ama o değil (çünkü mastit yaşadım biliyorm ) alt kısmında yumru var dokunamıyorum bile o kadar acıyor yaşayan bir fikri olan varsa ?