AselG Tatlm bizde 1 aydir mamayla besleniyoruz , bebegim tam 3bucuk aylik gunde 6 kere 120 cc veriyorum cunku obur ve benm sutumle doymuyo kilo alimi dusmustu . Bizim doktorumuz boyle uygula dedi ve ortalamayi yakaladik. Bu arada aptamil kullaniyoruz