fisunguner07 bugün ben de benzer bir post açtım. Oyun halısı, ana kucağı ya da mama sandalyesi gibi bir şeyi var onda vakit geçiriyoruz çıngıraklı oyuncaklarla hikaye anlatıyorum, sohbet ediyoruz, bazen zeka kartlarına bakıyoruz. Günde 1 2 kez de camdan dışarıyı seyrediyoruz ama ben de iyi vakit geçirtemediğimi düşünüyorum. Başka ne yapılabilir bilmiyorum