Pmoom Anneler, oğluma molfix 5 numara bebek bezi kullanıyorumdum sonra bim in bezine geçtim 5 numarası molfix e göre kalıpları büyük Baby turco kullanan varsa kalıpları nasıl şuan molfix 5 küçük geliyor Baby turco 6 numara alsam olur mu
seyma_sen98 Pmoom olur hatta gayet rahat olur bende beş numara kullaniyorum normalde ikizlerime ama geceleri bez kucuk geldigi icin taşmalar oluyodu alti numaraya gectim suan baby turcoda gayet rahat oluyo hemde ve uzun sureli tutuyo buyuk numara olunca😊
Glsn7581 Bim markanin yanında 1 numara küçük kalmıştı 2 numara avantajli paket almıştık bir kısmını kullanamadim.