Themamacita Günde 12.2 çıkmıştı 14. Günde 12.8 çıktı doktor bir daha ölçülse 11.8 çıkar yükselmesine çok takılma dedi. Doymuyor mu mama ile destekleyeyim mi dedim 9 günde 300 gram almış günde 6-7 kakalı bez değiştiriyorsun doymama ihtimali yok dedi. Çok normal konuştu ama bu kadar zaman nasıl düşmez 1 aylık olduğunda gel dedi uzamış sarılık bakılır dedi. Kafam çok karıştı. Uzamış sarılık mı olduk acaba zararı olur mu bebeğime?
Dnz19 Themamacita evet var canim benim kizim oldu tam sinira geldi 14 sinir canim ve biz hap kullandik beş gun boyunca oyle geçti şükür
Hllsyma Themamacita uzamış sarılık olabilir hiç sıkıntı etme ben kendimi zıyan ettim kaç ay hiç bir şey olmadı kızım 3 aylık olana kadar geçmedi hafta da bir birim düşerdi bazen hiç düşmezdi sıkıntı etme geçiyor canım
Asenaeylul Themamacita sen doktorunu dinle canım benim kızımda uzamış sarılık vardı yeni geçti 2 aylık oldu. Bol bol emzir çok yükselmediği sürece tedavi vermiyorlar sadece uzamış sarılık olduğunda bazı testleri yapıyorlar onlar normal çıkınca emzir diyorlar.
Irmakprensesinannesi Themamacita bakın mama yla destekleyin saat basi besleyin hem emzirin hem sağın en az 1 ay da 1kg almış olması lazm başka bir uzmana daha gösterin benim kızımda da sarılık vardı doktor mamayla destekleyin saat nası hem emzirin hem mama hem sagin verin dedi 1 hafta 1865 gr dan 2183 gr çıktı kızım ve sarılık dahi kalmadı siz düşünün buradaki bir çok anne zatn mama düşmanı o yüzden pek her söylenene aldırış etmeyin derim
Demura Merhabalar, bizde kan uyuşmazlığı vardı o yüzden 11 civarı sarılık vardı yaklaşık 40 gün sürdü endişelenmeyin, anne sütüne devam edin lütfen doktorunuz gerek görmedikçe mama kullanmayın
Dilaylaa Beslenmesi yeterliymiş bizimde çok yükslemişti sarılığımız , bir zararı olmaz merak etmeyin zamanla geçer uzamış sarılık.
Poyrazin_annesii Arkadasım saglıkcı onun bebegıde sarılık olmustu ve bebegıne 1 çay kalıgı salatalık suyu verdi öyle atlattı. İstersenız sızde bır araştırın
zgeayaz Zamanla geçem bişey bir aya anca gectı bebım bebegımde . Kafaya takma bosuna önemlı bısey degıl
Demura Themamacita inşallah 🙏🏼 belli bir seviyenin üstüne çıkmadığı sürece tedavi gerektiren bir durum olmadığını söylemişlerdi bana
Pars14 Themamacita birimde durum aynıydı mama verdik emzirdim düzeldi çok şükür batıl bir inanç var yıkama suyuna altin yüzük at falanda demişlerdi şekerli su bide güneş görmesi lazım dediler sarılık sıkıntılı bi olay olduğu icin herseyi yaptım nerdeyse
Nilunas İçine sinmiyorsa ver canım mama günde bir iki kez.. Benim kızımın değeri 17 idi beslenemedği için 5 gün yattı küvezde bu bnede en büyük pişmanlıktır