Bursa97 Eddy canım burda sorucagima bir test daha alıp yapsan direk cevabı bulursun burda kim ne dese tekrar yapicagim test kadar güvenilir olmaz emin ol
Eddy Bursa97 evet ama suan cıkamıyorum ve bize cok cok uzak eczane saglık ocagı da kapalı geç aldım ztn ordan da kapanmadan önce
Eddy Kuzeymiram evet belki daha erken cıktı blmıorm ilk basta cıkmayınca koydum köşeye 3 dk snra gelince cıkmıştı
Caglarass Eddy İlk 5 dakika içinde çıkmış hamilesinizdir büyük ihtimalle. Başka testiniz yok mu emin olurdunuz 🤗
Eddy Kuzeymiram mesela 10 dk sonra falan bakınca yine silik olsa hamile miyim eger hamile olmasam saatler bile süre günler bile çift olmaz bence
Kuzeymiram Eddy yik test bi zaman sonra kuruyor ya o alttaki ikinci cizgi ortaya cikiyor kurudugu icin ama sen 3 4 dk diyorsan hamile olma ihtimalin cok yuksek . Tekrar test yapicaksan sabah ilk idrarinla bakabilirsin bide en iyisi kan vermek
Eddy Kuzeymiram benım geçen sene de kalma tek çizgili testim hala duruyor geçen attım öyle kurudugu için ıkıncı cizgi falan çıkmamıştı
Kuzeymiram Eddy kiz eminmisin bak benim içime süphe dusurme 2 saat sinra benim testimde cift cizgi vardi 😂
Rabis43 Eddy merhaba keşke sabah ilk idrarla deneseydiniz. Bende test yaptım az önce hiç çizgi çıkmadı dağıldı çizgiler sabah bı daha yapacağım bekliyorum bakalım Hayırlısı neyse o olsun hakkınızda 🌸