Hicran0671 Rota aşısı yaptırmak istiyorum ama bebeğimde süt alerjisi var sakıncalı mıdır bilen var mı
sedazumra Hicran0671 Alerji doktorumuz önermedi yaptırmadım.Sut alerjisi olan bebeklerin bağırsakları hassas oluyor .Rota aşısı yan etki yapabiliyor bağırsaklara ishal gibi.Doktorunuza danışabilirsiniz.
Betim Hicran0671 takipli doktorunu doğru kararı verir, oğlumun da alerjisi vardı süt süt ürünleri yumurta tahin susam kuruyemiş yaptırdık iki doz. Yaptıktan sonra 1 saat hastanede kaldık herhangi bir sorun olur mı diye şükür olmadı.
mlkbykk Hicran0671 bebeğimde süt alerjisi var ve rota aşısı yaptırdık. Hiçbir şey olmadı zaten olacak olsa doktorumuz söylerdi.
Yoruldum Hicran0671 Bebeğimde var süt ve yumurta alerjisi ama 5.5 ayda çıktı alerji biz rotayı 3-5. Ayda yaptırdık