Merhabalar. Ortak sorunumuz alerji konusunda kafama takılıp çıkmaza girdiğim bir konu var. Yardımcı olursanız çok sevinirim. 2. Ayımızda kanlı kaka ile fark ettiğim alerjimizde 3 aydır diyetteyim doktorumuz süt diyetimi 5 gün merdiveniyle açtırıyor ama aynı zamanda kızmada ek gıda başlatıyor.
ilk çıkmaza girdiğim konu bu aynı anda başladığımızda hangisi reaksiyon gösteriyor benim tükettiğim süt mü onun yediği mi nasıl bilicem? Doktora sormadın mı diyenler elbette olacak tabi sordum patates havuç kabak alerjik değil dedi ama için rahat değil
-Bir de kızım için maflor damla gaviscon falan verdi sizler de böyle ilaç takviyesiyle mi başladınız herhangi reflü belirtimiz falan da yok ilaç da sürekli kullanmak tedirgin ediyor 🥺