Selam kızlar dedim ya sabah kan testi Verdim sağlık ocağına diye çıktı sonuç gebelik yok dedi değerlerin düşük ilaç yazalım dedi sonra ben neden adet olmadım bu ay dedim işte değerlerin düşük vitemin yazalım dedi sonra bidaha kan testi alalım olmazsa kadın doğum ultrasonla baksın dedi anlamadım ki yani değilim ama olabilir mi