Yusufbebek61 Adet gecikmem var iki defa test yaptım negatif çıktı ama ne adet belirtisi var ne kendisinden ses seda gebelik dışında başka bir sıkıntı olma ihtimali var mı başına gelen var mii
Yusufbebek61 Sblatc 7 aylık ztn genelde de düzensiz ama nerdeyse bir haftaya yakın geçti en geç olduğum tarihten 🤷