Depresyon mu bilmiyorum ama doğum yapalı 47 gün oldu asla evde durmak istemiyorum yalnız kalmak istemiyorum devamlı ağlama isteği var bıraksalar annemin yanına taşınır yaşarım ama o da olmuyor
bebekle yavaş yavaş alıştık birbirimize ama sanki dışarda kalabalıkta daha kolay her şey evde tek kalınca bunalıyorum daha fazla devam ederse bir psikoloğa gitmeyi düşünüyorum