sehrengiz_8 benim de hep sizinki gibi.göğsüm sert olmuyor hiç ama bebeğimi sık emziriyorum ondandır diyorum.ve her zaman da sütüm olduguna inanıyorum,siz de beyninizde sütüm mü az acaba diye kodlama yapmayın.sütünüze ve bebeğinize güvenin.Oğlumun aylık kontrollerinde kilo alimi normal çok şükür ,şuan 3.5 aylık .