Aklımdayken bu soruyuda sorayım, kızım yaklaşık 3 aydır yürüyor ve 3 aydır emeklemeyi tamamen bırakmış ve koşmaya başlamıştı baya ilerletmişti yürüme işini, şu an 16 aylık olacak ve birkaç gündür yarı yürüyüp yarı emeklemeye başladı kısa mesafeyse yürüyor uzun mesafeye emekliyor başına gelen var mı bu emekleme perileri niye geldi geri