Eylulllllll Popoya su anda pamuk kullanıyoruz . Şükür diyelim. Islak havlu ne zaman kullanılır diye merak ediyorum . Kaç aylık olunca risksiz olur? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 🌹🥰
Aliaslan1 Eylulllllll 40ı çıktı dönüşümlü kullanmaya başladım 2 aylıktan sonra da ıslak mendile geçtim. Ama hala yenidoğan için olan temiz içerikli kullanıyorum 4.5 aylık nerdeyse
attbianne Eylulllllll ıslak mendile geçmek istiyorsanız baby me yenidoğanin kini kullanın o çok iyi parfüm vs yok sadece su ve koruyucu var ilk 2 ay onu kullandım ben iki çocuğumdada sonra oburlerine geçtim şimdi sizinki suyla pamuğa alıştığı için öbürleri belki dokunabilir ama baby me çok iyi
balyanakannesi2901 Eylulllllll doğduğundan beri kullanıyorum ıslak mendil çok şükür pişik falan herhangi bir sıkıntımız olmadı
Eylulllllll Aliaslan1 teşekkür ederim yanıtınız icin . Hangi marka ürünü tercih ediyorsunuz , sormak isterim.🌹
Aliaslan1 Eylulllllll sleepy yenidoğan için olanı kullanıyorum çok memnunum kokusuz ve hiç pişik yapmadı bugüne kadar
Aloneeee Eylulllllll doğduğundan beri kullanıyorum. Sleepy yenidoğan olanı kullanıyorum şimdiye kadar hiç sorun yaşamadık 5 aylık oldu oğluşum
Ardi09 Eylulllllll ne gibi risk varmış ki ? Ben doğduğundan beri kullanıyorum ama waterwipes ya da prima aqua bu ikisi zaten su gibi çok memnunum
Haffuse Ben de dogdugu gunden beri kullaniyorum… Yenidogan islak mendili bayby me kuklandim, ve simdi de baby turconun katkisiz olanini kukkaniyorum…