Etmzturn Bebeğimin tek gözünde açamayacak kadar çok çapak oluyor diğeri gayet normal yaşayan varsa yardımcı olabilir mi
Sogancik Etmzturn damla kullandık canım onun sayesinde geçti. Yoksa hep sildim ama kesin çözüm olmadı.
Babyfacee Etmzturn bebeklerin 1 yaşına kadar gözyaşı kanalı tıkalı olabiliyor. Göz pınarlarına dairesel hareketlerle masaj yapın günde 3-4 defa. Benim bebeğimde de olur ara ara. Masaj yapınca geçiyor (hemşireyim)