Bebeğim 20 günlük sürekli ıkınıyor bugün doktora gittik gaz damlası verdi iki tane biogaia ve sap simplex . Ama ıkınması normal dediler ben damlalara da başlamak istiyorum sonrasında bi sıkıntı olur mu bırakmak istediğimiz zaman . Kullananlar memnun mu