Ayazmiran bende ilk zamanlar anlamıyordum hep araştırdım malesef kesin bilgi ulaşamadım kendi tecrübemi söyleyim 4 aylık bebeğin sadece anne sütü alıyor ilk doğduğunda nerdeyse 40 çıkana kadar 1 veya 1,5 saate emziriyodum açıkmasını beklemiyordum hep dk tuttum ne kadar emiyor diye ne doğduğunda çeneleri güçsüz olduğundan yavaş emiyolar 20 dk hiç geçmedi sonra yavaşça 2 aylıkken falan 10 dk geçmedi hatta ben korktum emmicekmş falan ama çenesi kuvvetleniyor daha hızlı emiyor ondan süre azaldı kesinlikle doymasa doymayan bebek uyumaz ve ağlar bunu anlıyorsun ben hala 2 saate bir emdiriyorum memeyş veriyorum açaa emer değilse emmiyor zaten ama 10 dk emiyorsa diğer emmmede gene o memeği verin ki yağlı kısmını emsin kilosu artsın ben hala öyke yapıyorum hatta bazı günler ki bunlar atak zamanları 1 saate kadar bile emiyorlar meme zaten boşalıyor aç olduğundan değil anneyi dibinde istediğinden 😂 aklına takılan varsa sor canım