Ebruu67 neler yaşamadık daha güzel soru hala yaşıyoruz 6,5 aylık:) ben atak geçiriyor sanmıştım sürekli ağlama, salya akması, az emme, kulak tutma çekme, eller ağızda ve en zorunu en sona sakladım:) 2 gün boyunca geceleri yarım saatte bir ağlayarak kalktı sonra saat başı falan derken bir gün elimi ağzına götürdü sivrilik var meğer dişi çıkmış 4,5 aylık diye hiç diş sanmamıştım atak demiştim ama dişmiş:)