minikobebegim00 alabilecek durumdaysanız kıyma alın 2 kiloya yakın. Yarısından köfte yapın atın buzluğa. Ben şekil verip 6şarlı, 8erli koyuyorum mesela tıkandığım an yanına pilav çorba yemek hazır oluyor. Kalanları da yine yemeklik ayırın, evinizde soğan patates her daim olsun oturtma yaparsınız en basiti. Onun dışında beklemeyecek şeyleri haftalık alın pazar ya da market. Ispanak, patlıcan, kabak, dolma biber gibi. Tavuğu da kıyma gibi bir alışverişte birden fazla çeşit ve paket alırsanız buzluğa böle böle atın. Fırın yemeği olur, tencerede haşlama olur, kızartma olur hepsi olur. Bir de fasulye bezelye ve nohutu da çoklu haşlama yapıp buzluğa bölerseniz yemek derdi çok azalıyor. Ben evliliğimin başlarında çok bocalıyordum nohutu falan önden ıslamak gelmiyordu aklıma. Çalışıyordum da akşam gelip o dakika olması mümkün değildi. Şuan bunları alışkanlık haline getirince buzluğumda mutlaka yemeklik bişey oluyor. Sebzelerin arasına buzluktan cıkarıp gün gün serpiştiriyorum. Yumurta, süt, kahvaltılıklar bittikçe tamamlıyorum eksiğe göre.