Deletedmom_61 4 buçuk aylık oldu en ufak sesten ayağa kalkmadan odada tekse kapıdan girince vs gibi birsuru şey hemen sıçrıyor korkuyor zaten yabancı görünce asla susmadan ağlıyoruz normal mi ki
Sevimliayicik Deletedmom_61 Normal canım bizimde aynıydı geçti sonradan mesela hapsururdum ağladı sonra yere bişey düşerdi ağlardı ne biliyim öyle şeylere korkar ağlardı ama geçiyor zamanla
Suzi-12 Deletedmom_61 atak haftasında oldugu içinde olabilir 4. Ay atagı en çok zorlandığım atak dönemlerindendi 😪
Sevimliayicik Deletedmom_61 bizde 5 ay bitiminde kesilmişti ama her bebekte aynı olmaz tabi uzayada bilir daha kısa sürede bitebilirde
Seymagil Benim oğlumda o aylarda hiç korkmazdi. 8 aylık şuan süpürge sesinden odaya girdiğimizde filan korkuyor. Bugün uyumak için odaya girdik yatarken abim açtı ışığı oğlumu kucagina aldı ağladı 🤷🏼♀️ normal sanırım inşallah geçer 😅