Benim bebeğim de dün 4 aylık oldu oldum olası zor içer mamasını, mama değiştirme şansım da olmuyor laktoz intoleransı var özel mama içiyor sizi çok iyi anlıyorum çevremdekiler boşver doymuştur verme dese de benim içim rahat etmiyor şu an 3 saatte bir 120 ya da 90 cc içiyor. Kilosu 3 aylıkken bizim de 4.820’di ama gittiğim hiçbir doktor kilosu geride demedi aylık 600 gram alması yeterli dediler hep. Ben genelde uykudan uyanırken ya da uykuya dalarken veriyorum etrafı izlemekten yemiyor yoksa şu an algıları da çok açıldı oturmak dönmek aklı hep bunlarda. Gelişimi sadece kg olarak düşünmeyin motor becerileri, başını tutması, dönmesi, gövdesine hakim olması, boyu, baş çevresi, algıları nasıl? Gelişim bir bütün çok çok geriden gelmediği sürece sadece kiloyu sorun etmeyin