U-2310 minnakimm 90 ml falan veriyorum ben bazen bitiriyor bazen bitirmiyor aptamil conformil veriyorum zaten mamaların kutuda yazıyor kaç ml verilmesi gerektiği ama doktoru varsa takipli bebeğin durumuna göre o da söylüyor hesaplayıp canım
Defnetopccu minnakimm 1 aylık benim bebeğim meme + mama diye gidiyor ama sma optipro kullanıyorum 3 ölcek 90 ml yapıyorum 20 ml genellikle çöpe gidiyor
U-2310 minnakimm doktor 150 ml kadar verebilirsin dedi ama o kadar içmiyor kızım daha 120 anca içiyor 4 aylıkken 90-100 falan veriyordum
U-2310 minnakimm alıyordu da artık almıyor emmeyi kesmek zorunda kaldım bebeğinizin ihtiyacına göre verin her bebek aynı şekilde beslenecek diye bişey yok
minnakimm U-2310 ya 120 minimum veriyorum ama çok kusuyo şimdi düşündüm acaba fazla mı veriyorum diye anne sütü almıyo benim bebeğim ama zayıf gibi geliyo ondan çok veriyorum kafama takıldı şimdi kusmasından
Neslihannnnnnn minnakimm mama kutusunun üzerinde var zaten bütün kutularda yazar sma 4 aylık 180 ml 5 saatte bir yazıyor mesela
Muges4 minnakimm kutu üzerinde yazana bakmayın siz bu önemli değil. Bebek kendi belirliyor bi nebze yemesi gereken miktarı. Ve doktorunuza sorabiirsiniz bir dahakine:)