18 gün oldu normal doğum yapalı. Az ve bir tık çok geliyordu. Ara ara da ağrım. Az önce bir an da kan boşaldı. Ağrım da var. Enfeksiyon olur diye çok korkuyorum. Sizce normal mi Dr a gitmekle aceleci mi davranıyorum. Özel bölge olunca çok takıyorum ister istemez