fairytaleofthestars evet hemde nasıl benim hayatta böyle saçım dökülmedi, bebegiminde çok dökülüyordu, aynı zamanda kafasında konak vardı üst bölgede, ordaki konağı temizlemek için tarayınca konakla birlikte bütün üstteki saçlar koptu 😀😀 dedeler gibi yanlarda sac kaldı. Bizde dedim zaten dokuluyo bari keselim çocuk kepaze gibi durmasin😀 tarakla saçı tutup tarağın üstünden tıraş makinesi ile aldık ve çok memnunum sacları da öyle çok dökülmez oldu. Kakasi hep sac olurdu hepsi geçti şükür. En sonunda kendimi de tirasliycam az kaldı ev süpürmekten gına geldi😀😀